Over-Leven en Fietsen

7 september 2013 - Rocamadour, Frankrijk

Over - Leven en Fietsen.

Na drie en een halve week eindigt onze monstertocht tocht richting Lourdes en rijden we in één dag terug naar huis. De dag voor ons vertrek besluit ik een blog bij te gaan houden. Dat was een hele goede ingeving die me heeft me dat geholpen om in het hier en nu te blijven en niet af te glijden in gedachten zodat een deel van de tocht aan me voorbij zou gaan. Ik moest immers iedere dag een verslag van de dag maken om alle lieve familie en vrienden en onze moeders op de hoogte te houden van onze belevenissen. Een ongelooflijke indrukwekkende tocht van drie en een halve week waarin we 1574 kilometer op eigen kracht hebben weggetrapt en zoveel mooie en dierbare herinneringen hebben opgedaan. De mooiste ervaring is dat ik moet eerlijk zeggen dat deze tocht me mijn grenzen duidelijk heeft laten zien. Datgene wat niet meer gaat maar vooral wat ik allemaal wel weer kan.

Bedankt lieve familie en vrienden voor alle mooie, lieve en bemoedigende reacties die we dagelijks kregen. Een geweldige steun en stimulans, die ons steeds weer een Boest gaf. En een super dikke knuffel voor Huib, voor de prachtige foto`s die hij iedere dag weer wist te schieten. Me iedere dag weer steunde, stimuleerde en de kooltjes uit het vuur haalde als ik het end in de bek had.